معاون کل وزارت بهداشت گفت: سطح ایمنی آنتیبادی بهبودیافتگان کرونا بعد از دو یا سه ماه کاهش مییابد.
کلانشهر: ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت گفت: سطح ایمنی آنتیبادی بهبودیافتگان کرونا بعد از دو یا سه ماه به میزان قابل توجهی کاهش ...