کاهش سطح ایمنی آنتی بادی بهبودیافتگان / ۳۰ درصد احتمال ابتلای دوباره بهبود یافتگان به کرونا

معاون کل وزارت بهداشت گفت: سطح ایمنی آنتی‌بادی بهبودیافتگان کرونا بعد از دو یا سه ماه کاهش می‌یابد.

کلانشهر: ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت گفت: سطح ایمنی آنتی‌بادی بهبودیافتگان کرونا بعد از دو یا سه ماه به میزان قابل توجهی کاهش ...